poniedziałek, 6 grudnia 2010

NA CIEPŁO

Powstała kolejna mała rzecz do ogrzewania górnych partii ciała. Materiałem jest Alpaca T25 zakupiona w e-dziewiarce.  Wzór wykorzystany wcześniej w szaliku, a podpatrzony u Rene.






W odpowiedzi na komentarze niektóre:
Agato, bardzo się cieszę, że mój "prościuch" znalazł uznanie w Twoich oczach. Dziękuję za miłe słowa.
Kankanko, efekt końcowy swetra to głównie zasługa włóczki, która jest nierówna w splocie a także zastosowanego ryżu pojedynczego. Bardzo mnie cieszy ten sweter bo jest taki jak zaplanowałam, troszkę kostropaty w swej materii. A chusta to zupełny przypadek bo powstała z maleńkich kłębuszków pozostałych z pasowania kolorów.
Pozostałym komentującym bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowa.

Pozdrawiam cieplutko i do następnego razu.

6 komentarzy:

  1. bardzo miła, spokojna i elegancka chusta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jest piękana. Może zamieścisz na bloogu opis lub schemat wzoru?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kankanko, dziękuję za miłe słowa.
    Aniu, w następnym poście wkleję schemacik. jest bardzo prosty.

    OdpowiedzUsuń
  4. tez bardzo fajnie wyszlo podobnie jak u Rene! Kryniufu dopiero dzis odkrylam Twoj komentarz i zobaczylam swoje_TWOJE ocieplacze, bardzo mi milo ze je zrobilas ale najwazniejsze, ze lubisz nosic :) pozdraziam serdecznie a jednoczesnie donosze ze zagladam tu od pau miesiecy, przewaznie wchodzac z bloga Fanaberii, tez jestem z zachodniopom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz juz bede zagladac od siebie :)

    OdpowiedzUsuń