sobota, 20 marca 2010

Szale w kolorze ecru i nie tylko

Kolejna chusta wzorem aeolian, moim ulubionym. Ale już chyba mam przesyt. Kolejne chusty będą już inne. Włóczka włóczka Kid Mohair Confetti z dodatkiem srebrnych cekinów. Chusta powędruje do pewnej osóbki na zamiankę.


I jeszcze jeden szal ecru w komplecie z beretem.

Wzór Vesiroosikiri/Water Lily z książki Haapsalu Shawl. Do kompletu berecik tym samym wzorem zmodyfikowanym celem zamknięcia beretu.


Tym samym wzorem została też wykonana czerwona chusta ale powędrowała do pewnej znajomej osóbki. Niestety, dla mnie kolor włóczki okazał się za bardzo wyrazisty. Nic to, że chciałam mieć coś czerwonego. Nie każdej blondynce pasuje czerwone. A może ja już nie jestem blondynka?

2 komentarze:

  1. Piękne te twoje dziergadła.

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mogłabym poprosić o wzorek na berecik?? przepięknie Ci wyszedł
    mój adres e-mail : xx_jupi@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń