środa, 14 kwietnia 2010

CZARNO

Czarna Alpacana 585 (Yarn Art) tak naprawdę nie jest czarna. W rzeczywistości jest w kolorze grafitowym. W chwili gdy rozpakowałam paczkę z zamówieniem realizowanym w e-dziewiarka przeżyłam rozczarowanie bo przecież chciałam czarną włóczkę, miałam plan. Ale nic to, plan został zmieniony i powstaje grafitowe ponczo. Może opatrzność chciała bym wreszcie odeszła od czarnego koloru, który  niestety często towarzyszy nam w życiu.
Oto próbka tego co powstaje:

Czarny kolor (towarzyszący mi jakiś czas temu) w chuście z połyskujących nici wykonanej szydełkiem.

Ten sam motyw szydełkowy wkorzystany został do wykonania bawełnianego poncza



















Bardzo często jeden motyw wykorzystuję w kilku różnych pracach. W jednym z kolejnych postów pokażę mój ulubiony szydełkowy.
PS. Zielony bezrękawnik ukończony ale zdjęcie będzie w później.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz